27 Mei 2010

AF && JLL



memang AKADEMI FANTASIA dah habis . sejujurnya lah , tahun ni punya AF memang aku tak berapa layan . bukan berlagak , tapi AF tahun ni macam tak gempak aje . bukan nya aku tak tengok langsung , aku tengok la jugak . tapi tak sampai 5-10 minit , terus aku tukar channel . kalau nak tahu , konsert 1 sampai la 10 memang tak pernah aku nak tengok dari start nya konsert tu , sampai la habis nya konsert tu . tapi aku tahu la lagu SHAHIR tu memang best ! aku tahu Shahir tu smart hhehe :) dulu AF ni aku layan la . tapi bukan tahun ni , yelaa . mungkin jugak sebab aku kerja time awal² AF tahun ni . tapi , dia ada ulangan kan . kalau dulu , aku ter miss tengok konsert , mesti aku tunggu ulangan dia punya . sekarang ni , ada ulangan pun tak excited nak tengok . konsert akhir yang orang semua tunggu² tu pun aku tengok kejap aje . mungkin pengacara dia tak best kot ? *tul ke ? student dia semua okey kot .




AF pun dah habis , ada la rancangan baru yang akan tiba . tahu ape ? hhehe , yang ni memang aku ter-tunggu² , ter-nanti² , ter-excited² , ter ape lagi ek ? semuanye lah . hhihi . rancangan nya ialah , JANGAN LUPA LIRIK ! *wink wink ;) JLL ni memang aku suka ! bertambah best nya JLL ialah Pak Nil adalah pengacara nya . ada siapa² yang tak suka tengok rancangan ni tak ? kalau tak suka , aku no comment lah . tapi , aku suka ! wuuhuuu , yang ni kalau ada ulangan pun aku tak boring tengok tau . dengan peserta dia yang terlupa lirik la , lirik berterabur la , lirik terbalik la . kekadang tu lagu pun ambik salah , nyanyi pun macam tak nyanyi :D lawak ! memang bestlah ! JLL ni akan start hari Sabtu ni kot , setiap hari Sabtu dan Ahad jam ? 9 kot , entah ta sure . tapi yang pasti nya ada kat channel 104 , astro Ria la kan . hhehe , ada siapa² nak jadi peserta tak ? kalau nak , bagi tahu aku . nanti aku call , kasi tahu kat production Astro (:




JLL , JLL jugak . apa² pun , JANGAN LUPA DIRI , JANGAN LUPA SEMBAHYANG , JANGAN LUPA BERDOA dan yang lain² dah la yea :)
credit : Google

0 Kritikan: