15 Nov 2010

I'm BACK !

assalamualaikum.

jap eh. puhh , puhhh, puhhhhh ! aishh ! banyak nya habukk .
aishhh! sini ada lagi . sini pun ada . pehall banyak sangat habuk ni ?
jap yea. nak buang
² habuk yang ade ni.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

okay, agak
² dah okay dah kot mua ni. taddaaaa! takde habuk da.
HAHA, setelah dikira
² guna tangan , guna kalkulator , kalkulator saintifik
apa semua jenis kalkulator lahh kan. hampir 7 bulan blog aku ni BERHABUK !
wahhh , sangat dasyhat . err , dasyhat ke ? HAHA , mana
² aje lah eh.
ehemm , jap
² ade sape² rindu kat aku tak ? HAHA , perasan aje .
saya sangat busy . maafkan saya sebab dah lama tak menaip .
HEHE :)) sangat
² la busy . tapi sekarang , saya kurang busy . KURANG BUSY !
makna nye , busy la jugak en . takde la free aje selalu .

sebab saya dah lama sangat tak menaip , jari
² saya pun dah macam kaku
nak menaip. muahaha :D tapi lepas ni , saya akan aktif balek berblog ni.
InsyaALLAH :) saya jugak telah berjaya menamatkan semester satu
dengan cemerlang nya. dengan ini , saya jugak dah baru aje lepas final exam .
dan sekarang tengah cuti. muahahaha :DD *final exam susah doe!*
pape pun, saya nak ucap kan..

SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA . :DD

p/s : tunggu saya in the next post. :)

0 Kritikan: