2 Jun 2010

e-rayuan UPU, excited wokk !

hello , selamat petang :)

okay , entry pendek . lepas ni aku ada kerja . tengok title , hhaha title tak boleh belah ker ? korang tak payah belah la , just keep reading okay . aku excited ni :D aku nak share something dengan korang ni . sebelum tu , siapa yang tunggu result e-rayuan UPU ?? cepat² kasi tahu aku . aku dah tahu bila result dia keluar , jeng jeng jengggg ! tadi aku dapat mesej , teka daripada siapa ? 15888 . tahu tak ? aku pun tak tahu sebenarnya , aku agak dari UPU aje la *sigh . kalau boleh aku dah print screen handphone punya screen , dah lama aku print tau ;)) dia tulis macam ini yea tuan² , puan² sekalian .

RM0.00 UPU: Semakan Keputusan e-Rayuan
Lepasan SPM/Setaraf (2010/11) akan dibuka
mulai 4 JUN 2010 jam 12tengahari.
Sila layari http://upu.mohe.gov.my/.

so , itulah aku nak kasi tahu . siapa² yang tunggu e-rayuan UPU ni , jangan lupa yea , 4 JUN 2010 . aku pun tunggu gak tau :) kot² ada rezeki kan . if takde , takpe la . politeknik menanti aku , InsyaALLAH :))

0 Kritikan: