23 Jan 2012

Got a something new ? :D

Assalamualaikum.



Hello people !

Lama yea dak aku tak update blog? Actually, bukan tak update blog. PRIVATE blog terus. HAHA :D Okay-okay. Sekarang aku tak private dah kan :D Kenapa ek aku private kan blog aku? Sebab.. Jeng jeng jeng ! Aku renovate blog aku nihh. HAHA. Renovate bagai kan :P

Sempena tahun baru nih, *padahal dah Raya Cina kan* aku ambil keputusan nak tukar keseluruhan wajah blog kesayangan aku nih (; Dan seperti yang korang tengok, lain bukan blog aku dulu dengan kini ? Wehee ~


Header dulu.


Header sekarang.

First time buat header transparent. Alhamdullilah, jadi jugak akhirnya :)

Full view blog aku, dulu.



Full view sekarang.


Background pun dah tukar, dari colour purple ke colour coklat. Why coklat? Because I love chocolates so much ! HAHA :D Sebab http://little-chocolate.blogspot.com/ kott :D *BOLD.

Shoutbox aku pun dah tukar kepada Fibox woii ! Purple lagi ! Tukar lah korang cepat-cepat. Hehe :D Just yang tak tukar yang gambar chatbox tu aje sebab berapa kali try masuk pun tak boleh jugak. Tak jadi jugak, so ambil ajelah yang lama punya. Hekhek :P Hahh, yang Dakwah Syariah tu entah la macam mana dia boleh ikut sekali masuk dalam chat, sebab time tuh aku private blog lagi -_-'

Chatbox !


Ada juga tau benda yang tak jadi. Macam footer, berapa kali letak tak keluar-keluar jugak. Last-last, aku biar aje. Susun atur sidebar pun macam dulu gak. Colour untuk text aku tibai colour putih. Twitter aku pun bertukar colour. Header colour RAINBOW ! HAHA. Hello kitty comel disitu lagi yea. Gambar pun dah tukar. Pendek kata, ada yang tukar, ada yang stay macam dulu. Semua ni aku buat simple aje. Janji mata aku tengok sejuk aje. Hehe :D Any comment ? Okay tak?

Dengan ini, dengan rasminya blog aku bertukar wajah dan dibuka balik. Ceh cehh :P

By the way,

Happy Chinese New Year
& Gong Xi Fa Cai !



Till then
Ok, bye :D

0 Kritikan: