14 Ogo 2011

Kenny Rogers ROASTERS

Assalamualaikum.

First of all, aku nak ucapkan SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK kepada semua yang baca blog ini *bajet macam ada orang baca* hehe. Tapi, kalau tak ada pun aku tetap nak ucapkan jugak :) Walaupun, dah hampir dua minggu berpuasa. Orang lain pun dah beli baju raya kan, tapi aku tetap jugak jugak nak ucap! Hehe. Memandangkan busy aje selalu aku ni haa, update blog pun dah kemana hala =_=' Sorry to say.

Okay, back to our topic. What, what? KENNY ROGERS ROASTERS? Pheww! Ada tak siapa-siapa yang baik hati nak belanja aku makan benda alah ni? Aku teringin gila nak makan nih. Sebelum puasa lagi. Tak dapat-dapat jugak. Hehe, jangan fikir aku mengidam lak. Aku cubit sorang-sorang nanti. Hehe, gurau aje. Jom kita tengok apa yang best kat KRR nih. Haa! Sebelum tuh aku nak cakap awal-awal. Ini bukan review makanan KRR yea. Aku buat entry ni just suka-suka. Yang pastinya entry ni lebih kepada suka-suka. So, harap entry ni tak ada siapa yang salah faham ok :D

INI AMARAN!Entry ini tak sesuai dibaca time tengah puasa, lepas berbuka okayla. Tapi kalau nak jugak baca time berpuasa, atas risiko sendiri yea :P hoho

Jom, kita tengok apa yang best kat KRR ni.

FRESHEN UP








Kat KRR ada ice blended, minuman panas, air tin etc. Tapi kalau nak yang ringan aje boleh ambik orange dan satu lagi mango.



SWEET INDULGENCE





Yang muffin tu ada tiga perisa. Banana, Chocolate dan Vannila.



ALL TIME FAVOURITES.





Ini side dishes, ramai jugak ambik. Dua-dua nampak sedap! ;)



LITE AND EASY











Hahh! Nih semua side dishes. Boleh pilih. Ada banyak lagi nih. Tapi sikit-sikit sudah lahh. Kang ada yang tak tahan terus pergi KRR. Hehh! Tak puasa yea! Hehe :P



CHICKEN MEALS


Hahh, nih pulak set chicken meals yang boleh pilih sama ada nak Original ke, Black Pepper ke, or Smoked BBQ. Half meals or Quater meals. Side dishes (Lite and Easy) boleh pilih tiga. Muffin dan air. Pilih sendiri yea. Hehe.

Haa, apa macam ada yang terliur tak? Jangan berbuka tau kalau time berpuasa.
Thanks for reading.
Apa-apa pun, Selamat Berpuasa semua!

Gambar semua ihsan dari sini
. :)

P/s : Ape ntah aku tertekan sampai ada text underline. (?_?)

0 Kritikan: