29 Jan 2012

Sempena Anugerah Juara Lagu

Assalamualaikum.

Hello people ! Sempena Anugerah Juara Lagu yang ke 26, tahun 2012 ini. Aku nak share something. Benda nih aku jumpa kat Facebook. Aku baca, rasa macam best aje terus share kat sini HAHA :D

SUNGAI LUI menjadi saksi pertermuan KEKANDA ADINDA yang telah menjadi gelaran tanda kasih kita seketika. Saat itu aku merasakan kaulah WANITA SELURUH DUNIA yang senantiasa menjadi GADIS SEMASA padaku. Namun kini segalanya berubah, SEDETIK LEBIH telah aku habiskan menunggumu di tempat itu. Namun kau tak kunjung tiba :( Mujulah saat itu AWAN NANO sudi menemani sedihku. Baruku tahu kau sebenarnya seorang yang PENAKUT kerana tidak mampu berterus terang tentang statusmu. Benarlah kata orang tua "KALAU BERPACARAN biarlah berpada-pada, kelak BERIBU SESALAN mula muncul dalam diri". Baru aku percaya CINTA MUKA BUKU bukanlah cinta sejati. Aku percaya KARMA dan dikau akan terima balasannya. Untuk itu biarlah aku pendam dan simpan KISAH HATI ini untuk selamanya.
Jangan lupa tengok AJL malam nih (:

Till then
Ok bye.

0 Kritikan: