18 Feb 2012

Pupel Liyana Mega Giveaway


Assalamualaikum.

Hello people !

Aku join GA lagi. Clap-clap :D Tak da keja kot aku join GA selalu kan ? HAHA. Actually, aku dijemput. Kalau dah dijemput, join ajelah kan. Boleh lah memeriahkan lagi Cik Pupel punya GA ini (: So, mari kita join ramai-ramai ! Jom tengok syarat-syarat yang perlu diikut untuk join GA ini.

Syarat-syarat.

1. Buat entri di blog anda mengenai Mega Giveaway ini dengan tajuk "Pupel Liyana Mega Giveaway", make sure ada bannner dan link entri.
  • Blog pemilik GA ini colour purple ! Like it. Ada doodles comel lagi :D
  • Tajuk entry & banner yang awesome = DONE. Saya akan linkkan entry ini bila dah siap. Hehe :D

  • Done.

3. Wajib LIKE, FOLLOW dan letakkan senarai penaja berikut dalam entry.
Senarai penaja :
4. Tag kawan untuk join.
  • Tag semua followers aku :D
5. Letak url dekat ruang comment entry Pupel Liyana Mega Giveaway saja.
6.Letak banner kat sidebar blog kalau rajin. (Tiada paksaan)

Tu ajelah syarat-syaratnya. Jom kita join ramai-ramai. Ada lebih 50 hadiah
untuk dimenangi. Ingat senang ke orang nak kasi hadiah free? Hehe :D

Till then
Ok, bye

0 Kritikan: