5 Dis 2010

Bye. *sobs sobs :'(

salam semua .

saya nak pergi dah . saya nak pergi perang nihh . hoho~ doakan saya . *ayat taley blahh* okay , walaupun pihak poly memang kedekut nak kasi cuti lama-lama tapi saya tak kisah lahh . janji saya dapat masuk semester dua dengan jayanya . dengan ini jugak pelajar-pelajar junior , sila anggap saya sebagai senior yea ! walaupun umur sama. agaga ! gurau aje :DD dengan ini jugak saya kena lahh duk rumah sewa . ehh , jap-jap . pehal ayat skema tahap cipan nihh ?

ehem-ehem , dengan ini aku kena laa dok rumah sewa walaupun rumah sendiri dekat . *sebenarnya jauh lahh jugak* disebabkan takde transport , kena lahh duk rumah sewa wehh . HAHA :) kenapa aku taip nak pergi perang eh ? nampak pelik ke? tak kan . yelahh , nak pergi perang balek lahh bila dah masuk semester dua nihh kena lahh mengadap 'muka buku' yang baru , pensyarah baru *err , 'facebook' ?* LOL kenapa aku lama tak update ? busy lahh . hehe , sorry yea . poly pun nak buka esok nihh , barang-barang ada sikit aje lagi yang belum packing . macam biasa lahh , kerja last minit memang macam nihh . *bila nak berubah kau nihh?* pasal rumah sewa aku lak . adehh , jauh lahh nak mendaki . tingkat atas sekali doe . penat wehh . confirm aku balek-balek class landing terus . dah la jauh berjalan . okay , diulangi . berjalan ! yess , berjalan la pacikk macikk oii pergi class. dah la poly dengan rumah jauh dalam jarak boleh lahh dikatakan 5 km . okay , ni tipu . aku pun ta tau jarak nye . ta ukur lagi lahh , bukan nyea aku amek Diploma Ukur Tanah . ehh ? ade kena mengena tak ? err *konpius sebentar* (*_*) haha , tapi yang pastinya . jauh lahh jugak (: macam mana sekalipun , aku enjoy holiday aku sebab aku pergi holiday lahh . HAHA :D

dengan ini jugak , aku akan ta update plus kinda busy . tuu rumah sewa tuu , kena kemas babe . hoho~ :D pape pun , aku nak pergi berkemas . lalala~ bye , see u soon :)

0 Kritikan: