25 Jun 2011

NextCubes

Assalamualaikum .

Pernah dengar pasal NextCubes tak ? Pernah ? Yes ! Bagus ! Aku baru aje dengar dan tahu pasal ni . Apa itu NextCubes ? NextCubes ni macam social networking la kan ? Macam Facebook , Myspace dan lain-lain . Macam mana aku tahu pasal ni ? Aku tahu bila ada orang hantar email kat aku suruh daftar . Katanya Facebook Buatan Malaysia . Betul ke ?


Email yang aku dapat .


Salam Sejahtera,

Jom, register Sosial Network yang baru. Kalau orang
boleh terima Facebook, kenapa orang tidak boleh menerima
Nextcubes ini. Belum cuba belum tau.


Entah la , aku takda komen la pasal ni . Tapi yang pastinya aku daftar aje . Kenapa aku daftar ? Saja suka-suka . Hehe :P Kalau korang nak , daftar aje lah . Nak tambah social network yang baru kan , dipersilakan . Support la Malaysia ! Hehe =)


Klik link kat atas ni untuk pergi ke NextCubes . By the way , aku nak tunjuk benda ni . Jaga-jaga untuk kaum perempuan .

The most dangerous types of high heels

Satu lagi , TAHNIAH kepada kumpulan SEPAH kerana telah berjaya jadi Johan dalam Maharaja Lawak .
Sepah

Ok , bye :)

P/S : Sorry kalau kualiti gambar tak elok .

0 Kritikan: